1 Haziran 2012 Cuma

Ey Benim Aşk-ı Ruşenim

  



Muhacir sevdalım, hep gitmelere mi yatırdın uykularını? Sana ben aç çocukların gözlerinde vuruldum.Sana sevdalı bu yürek, serçe vuruşlu, seni özleyen bu yürek bir çiğdem çiçeği gibi narin ve çiğili.


  Yalnızlığın ayak sesleri yüreğimi acıtırken sen diye sabrı çekiyorum.Seni dileniyorum Yaradan' dan...


 Kalemimi ayrılıklara mı kırdın ey kader?


Ömrümün uyur uyanık tüm zamanlarımın en vazgeçilmez gerçekliğisin.Yok saysan da varlığımı,, yüreğimde yitiremediğim kocaman bir gerçeksin işte. Ya seninle yaşayacağım ya da yok olup gideceğim.  Benim sana karşı tek gerçekliğimde bu işte.Düştüğüm keder uçurumunda  anladım ki mahremiyetin kefaretiymiş gençliğimi çürüten, aklımı kemiren hasretler. 


  Ey gönlüme aşkın örtüsünü seren sevgili nerdesin?




Aşkın Gözyaşları...
 Kimya Hatun


Sinan Yağmur

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...